fredag 14 januari 2011

Bort bort dumma feber...

Nu får den dumma febern snart ge sig av. Den ligger på över 39 grader hela tiden och förkylningen har tagit ett rejält tag om hans lilla kropp. Han hostar så jag snart tror att han ska gå sönder:-(
När jag trycker vid hans öron så gör de ont... Hade funderingar på att ringa ner till vårdcentralen men vet att man ändå bara får svaret att det är virus... Han har ju trots allt "bara" haft feber i 2 dagar och helst ska man ha haft feber i 5 dagar innan man får komma in har jag fått till svar:-(
Men blir de sämre så finns ju faktiskt barnakuten att åka till!
Han äter ganska bra och dricker mycket och det måste trots all ändå vara ett gott tecken. Sover gör han oxå massor (mer än vanligt..) och det borde ju vara den bästa medicinen!!
Tack gode gud för alvedon och ipren!!

2 kommentarer:

  1. Åh stackars liten!
    Malva har "bara" feber.
    Hoppas dom blir bra snart igen.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. idag fick jag hämta lillkillen på dagis. Gött att jag hann jobba nästan en hel vecka på mitt nya jobb innan jag behövde vabba =)Han hade oxå feber och ont i halsen, får väl se vad det här slutar.....

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!