torsdag 13 januari 2011

En vintersaga!

WOW vilket underbart vinterväder vi har haft idag! En helt perfekt vinterdag med underbara solstrålar och en perfekt temperatur!!

Vi passade på att vara ute en lång stund när Fabian låg inne och sov. Kände att jag inte ville ta ut honom eftersom att han haft ganska hög feber hela dagen...:-(
Men man kan göra mycket roligt på gården. Vi grävde och grävde och vips hade vi en mysig snökoja!! Douglas kröp genast in och började leka därinne!! Synd bara att jag inte fick plats;-)

Jag lapade massor av sol och kände riktigt hur D vitaminerna strömmade in i min kropp!!

Medans jag lapade sol, provkörde Alfred skidorna. Tror att de minnsann kan bli en liten skidåkare av honom oxå;-) Kolla in hans tunga, ganska så koncentrerad på vad han gör;-)

Snöhögarna är så höga så de är bara att tuta och köra, de går undan kan jag säga;-)

Jag hoppas verkligen att de blir fler såna här underbara dagar den resterande vintern som är kvar!! De var verkligen som en underbar vintersaga idag!!! Jag hoppas att Fabian känner sig bättre imorgon så att vi kan gå ut och gå en långrunda. Och då har jag givetvis beställt samma väder som idag!;-)

4 kommentarer:

  1. Va härligt att kunna va ute dessa dagar å bara mysa av detta fina väder =)
    Tänkte på ditt förra inlägg, det e precis lika för mig...
    När jag håller uppe med godis DÅ kommer finnarna smygandes en efter en... Även kilona######
    När jag äter godis då håller jag vikten nere å finnarna borta.. Det hade jag velat haft förklarat för mig Hur det kan vara så =)
    Kanske man ska gå efter HCLF High Carb Low Fat hihihi
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, vilken ljuvligt vacker vinterdag det har varit idag! Helt fantastiskt! Mera sånt, så blir vintern uthärdlig till våren är här :)

    Hoppas också på finväder imorgon igen, men här ska det visst regna. Muntert...

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Det gäller nog att njuta! Det skulle regna i helgen... *suckar* Men visst var det underbart igår. :-)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hoppas att ni har det bra. Fina bilder på dig och barnen. Lite sol skulle jag också behöva!
    Hoppas att ni får en mysig helg.

    Kramar från mig ♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!