måndag 10 januari 2011

Tävling x3!

För att få en spark där bak med viktnergång så har jag, Jonas och mamma en tävling mellan oss. Vi träffas och mäter midjan och rumpan varannan vecka. Vi lägger oxå en summa pengar varje gång som vi träffas. Denna potten kommer den som vinner vår tävling att få bestämma vad vi ska göra med! Nu jäklar är jag taggad och ska vinna hela skiten;-) HEJJA MEJ;-)!!
Helst av allt vill jag gå ner minst 20 cm runt midjan till midsommar! För vår tävling kommer att hålla på till midsommarveckan!!
Jag kommer dock inte lägga så stor del i hurvida den dumma vågen ställer sig, utan nu är det enbart mätning som gäller;-)!

12 kommentarer:

  1. Gooo Girl!! Jag håller på dig =)
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Men åh va kul, vilken häftig ide ;) jag bara säger Go girl, håller tummen, så spännande det ska bli å följa dig ;) du får Järna om du har några tips dela med dig å ett jätte lycka till kramar Katarina L

    SvaraRadera
  3. Åh!! GUD VA KUL!!!
    Önskar dig all lycka!!! Nu blev jag lite inspirerad igen, tack för det!!♥
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag säger som Paolo Roberto ut å löpträna då kommer du att vinna det där lätt =)
    Håller på dej =)
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. Blir genast mycket roligare med en tävling... jag och Ulrika (limberg i vita villan) och hennes man hade vadslagning ett nyår vem som kunde ha godisuppehåll längst... =) Jag klarade ett år och det hade jag nog ej gjort om det inte varit en tävling=)
    Lycka till!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  6. Oj! Du är modig du!!

    Hade nog inte vågat ge mig in i något sådant just nu med min dåliga karaktär ;o).

    Kram!

    SvaraRadera
  7. ohhh, vad roligt =)Håller tummarna för dig... kram

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig utmaning!! Helt rätt att ni kör på måttbandet istället för vågen.. För måttbandet ger mer resultat..
    LYCKA TILL!!
    kramar

    SvaraRadera
  9. Hoppas att nån håller på mig oxå;-)) Lena

    SvaraRadera
  10. 20 cm i midjan går rätt fort att gå ner faktiskt. när jag gick på VK (okej då går man ju på diet men..) så försvann 17 cm av midjan på 4 veckor! jag kunde inte tro det men det var verkligen så. så jag tror absolut du kommer fixa det till midsommaR!

    SvaraRadera
  11. Vill man verkligen gå ner i vikt så är det nog en jättebra idé, att peppa varandra, ha ett pris som hägrar. Fast jag tycker du ser jättefin ut! Ser ut att ha gått ner en hel del redan.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ja men Lainen! De e klart att jag håller tummarna för dig också...;-) KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!