onsdag 5 januari 2011

Hjälp mej välja!

Ikväll ska vi på 40-års fest och de ska bli sååå kul! (Är laddad ut till tänderna, så ikväll kan jag bli farlig;-)) Som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mej och jag är en sån där sjuk människa som helst måste köpa nytt till varje fest...;-) Hade tänkt åka upp till grannbyn och fixa in kvällens outfit. MEN då hade de stängt idag... Så jag får helt enkelt ta något "gammal skit" ifrån garderoben;-)... Några av dem har faktiskt hängt i några år, medans några av dem bara är använda en gång... Men nu vet jag inte riktigt vilken av dem jag ska ha på mej ikväll? Vad tycker ni? Hjälp mej välja!!



17 kommentarer:

  1. Nr 2 tycker jag:)
    HA så kul på festen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nummer 2 blir du säkert farligt rivig i...;-) Ja den ska du ha!!! =)
    Eller kanske "passa på" att använda Nummer 4, nu i vinternatten skulle du gnistra som en stjärna! Fast det är klart, som jag känner dig så gnistrar du i vad som helst för outfit!
    Vad kul med fest!! =) Ha riktigt riktigt kul!!
    Kramar

    Förresten var alla fina!

    SvaraRadera
  3. Nr 5 säger jag. Snygg med rätt tillbehör och assocearer (hur f-n stavar man det?!) :-D

    SvaraRadera
  4. Helt klart nr 2 Grrr
    Kram Marie S

    SvaraRadera
  5. 4:an gnistra i den härliga vinternatten!!!

    SvaraRadera
  6. 1:an hänger i min garderob också =)
    Jag tycker 2 eller 4.

    Du blir fin i vilken som för allt klär en skönhet!

    Kram

    SvaraRadera
  7. 2:an eller 5:an vännen!! (du vet att jag är svag för leopardmönstrade plagg)
    Du kommer vara cool & snygg!! Puss å kram!!
    Hannapanna:)

    SvaraRadera
  8. Något som väcker tigern idag.... jag röstar på tvåan helt klart!

    SvaraRadera
  9. Halkade in här, och lägger min röst på femman. Tillsammans med svarta mönstrade strumpbyxor och högklackat!

    SvaraRadera
  10. Jag röstar för 4:an!
    Ha så trevigt på festen;)
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  11. 2:an är sjukt snygg, den tycker jag =) kram och ta det lungt ikväll =)

    SvaraRadera
  12. Hej....
    ..jag tycker helt klart nr:4
    Ha så trevligt!

    SvaraRadera
  13. Och när du bestämt dig vill vi ha ett foto på bloggen, tack! =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!