torsdag 27 januari 2011

Bajskorv...

Mina barn älskar offentliga toaletter, jo de är sant. För varje gång de råkar se en toalett så blir de kiss eller bajsnödiga....
Idag på bibblan så råkade Alfred gå förbi toaletten där och vips så blev de sååå kissnnödiga båda han och Douglas och minsann fick de lov att pressas fram en liten bajskorv oxå;-)... Jag förstår inte att de kan vara så spännande med dessa toaletter? De har iallafall inte ärft den genen efter mej;-)

Apropå bajskorv... Som sagt var vi på bibblan och lånade hur måååånga böcker som helst, bla denna lilla goding BAJSKORV. En stor favorit som helst ska läsas hela tiden om barnen själva får bestämma;-) Att ordet bajskorv kan locka fram så många skratt... Bajskorv, bajskorv, bajskorv... *Fniss*

6 kommentarer:

  1. Den boken tillhör favoriterna här också:)

    SvaraRadera
  2. Jag var likadan när jag var liten har min mamma berättat :) Jag skulle alltid in och inspektera toaletter om vi gick förbi nån. Men som tur är har det växt bort nu haha! Nu är det ju nästan tvärtom istället.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Men precis sådär är mina barn!!! Och det är alltid när jag är själv med alla tre - typ i mataffären med en full vagn med mat! Till och med Oliver som fortfarande har blöjor vill in!!!

    Jag blir galen ibland! Fast jag är lite glad att höra att det inte är bara mina... ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Den där boken måste vi nog leta upp ;-)
    Annars är Bajsboken till att rekommendera också. Den framkallar många skratt.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha ha, vad tokiga idéer barn har ibland. Men är det inget värre än att känna tvång att gå på offentliga toaletter så får de väll hållas :D

    //Bellsam på Fl

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!