fredag 30 maj 2014

Temperament? Jag?

Igår var vi och spelade minigolf! Banorna var under all kritik och att dom ens hade mage att ta betalt för att man skulle få spela där var verkligen pinsamt. Ja så dåliga var barnorna..
Men barnen var nöjda över att få spela och då blev vi vuxna de oxå!
Alltså det här med temperament och tävlingar är jag verkligen kass på...
Vinnarskalle och tålamod går inte ihop sig när de kommer till att spela minigolf, speciellt inte på dessa skitbanor...
Åh herre min tid va jag svor och när jag inte visste om något tog Jonas ett kort på mej och la ut på instagram. Fattar inte alls vad han menar med den texten? *hehe*
En sak vet jag iallafall... Jag kommer ALDRIG börja spela golf, aldrig aldrig... Tålamod att putta en liten bolljävel och inte komma fram till de där hålet snabbt nog, nä de är inget för mej... Tacka vet jag löpning, där går de iallafall fort och framåt!;)
Bör tilläggas att jag i mitt 34 åriga liv brutit av 3 (!!!) st minigolfklubbor genom åren pga av att de gått så in i bänken dåligt... Kanske inget man ska skryta om, men ändå liksom... *fnissar lite nervöst och konstaterar att mitt humör och stubin har blivit tusen gånger bättre än för 20 (!!! Herre jävla va gammal jag börjar bli) år sedan*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!