fredag 16 maj 2014

Så är den här igen...

den underbara fredagen! Och tack gode gud för det, för dra mej baklänges va trötta mina ögon är. Det känns nästan som om de brinner i dem och kroppen skriker efter mer sömn...
Helgen helt utan planer vilket känns bra! Bara vara och njuta av de underbara vädret som dom lovar ska komma in under dagen! Bara vara med familjen, chilla, äta sova, mysa, andas och umgås!
Känslorna hoppar runt i min kropp och tankarna vandrar ilsket runt inuti mitt huvud... Lovar att det är galet mycket att tänka på just nu men jag totalvägrar tänka negativt den här gången... Ja för lova mej, detta är inte den första gången som detta kommer att drabba mej.. Ja jag vet, jag skriver i termer, men lova berätta mer när JAG själv vet mer...
Men det är mycket som kastas runt i livet. Inget roligt alls. Men som sagt, jag fokuserar på det positiva så länge! Orkar inte tänka negativt, allt blir så mycket svartare och tristare då...
Fredag härliga fredag, du är sååååå välkommen!!
Foto: Bästa Anna Sköld

1 kommentar:

  1. Skönt med en helt oplanerad hel.
    Du skrev ju om att ev klippa håret, kika in hos Fina Frun, hon har gjort ett rejält klipp. Den frisyren skulle nog passa dig också, lång page.

    http://finafrun.se/2014/may/snipp-snipp-snipp.html

    Kram o ha en skön helg

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!