söndag 18 augusti 2013

På egna ben!

Denna söndag ska ägnas åt shopping, på egna ben!
Ska strax bege mej in mot metropolen Jönköping och spatsera runt på A6 och göra dom sista inköpen till bröllopet!
Vilken lyx att få åka och shoppa själv, bara jag, affärerna och en halvtom plånbok... Nja, för efter den här semestern kan jag ju inte direkt säga att den är välfylld... Gud så mycket pengar det går åt, fast att man liksom inte gör så mycket...;-)
Kolla min utväxt... Shit, tyckte inte att den var så hemsk. Men bilder ljuger ju aldrig och den är hemsk! Men jag måste stå ut till iallafall till nästa vecka innan den får lite ny och härlig färg på sig!
Nähä, dax att dra in till Jönköping!
Vad tyck om skorna förresten, inte så fula va? *harkel* Över 14 år gamla och jag bar dom på min student! Den som spar han har!;-)

1 kommentar:

  1. Mäh! Kunde du inte åkt igår så vi åtminstone kunde fått säga hej??!?

    Kan meddela att det var KNÖKAFULLT på parkeringen....

    Hur har det gått med västarna - kommit till din dörr ännu? ;)

    Ha en underbar shoppingtur helt alléna - önskar att jag vore det igår också (trots att det "bara" var maken, men det räckte och blev över!!! SUCK!)

    Puss och kram
    U <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!