fredag 9 augusti 2013

Hjälp!

Jag klickar mej in på Kickis blogg och läser en artikel som hon har länkat från läkartidningen...

Jag gråter, blir förbannad, arg och jävligt ledsen... Äckliga jävla gubbar som våldtar, torterar och dödar flickor och kvinnor i alla olika åldrar, trasar sönder deras underliv så att dom aldrig mer kan bli normala. Till och med 3-åringar. Det gör ont i mitt hjärta... jag gråter...
Nu ber dom om hjälp! Och alla kan vi göra något! Läs så lovar jag att du oxå kommer att göra som jag, sätta in pengar på deras autogiro!

Jag ber er ALLA att läsa detta.. Säkert kommer ni att behöva pausa mellan raderna för att orka med att läsa, det fick jag lov att göra och blinka bort tårarna som rann från mina kinder...
Klicka HÄR för att komma till artikeln!
Alla kan vi bidraga med något,  många bäckar små... För att ge ett bidrag, klicka HÄR!

2 kommentarer:

  1. Fy faaan, jag blir så arg att det kryper hela kroppen när jag läser det. Självklart ska de få hjälp!! Tack för att du uppmärksammade detta!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!