fredag 16 augusti 2013

Dagens spya går till...

DHL och kanske lite Zara...
I söndags beställde jag kläder på Zara till grabbarna som de förhoppningsvis kan ha på bröllopet!
Klick, klick och så iväg med beställningen!
Snabba ryck, för på onsdagen var dom tydligen här! Mellan klockan 10:30-11:00 hade jag 3 missade samtal från dolt nummer... Men ingen meddelande på telefonen.
När jag kom hem låg det en lapp i min lådafrån DHL där dom skrev att dom försökt levererat ett paket till mej, men jag var inte hemma... För mer info skulle jag gå in på deras hemsida..
Det gjorde jag och undrade nu hur jag skulle få mitt paket?
Du är välkommen att hämta upp paketet från och med idag den 16/8 mellan klockan 8-17 i Värnamo...
Ok, så jag ska behöva åka till Värnamo, 3 mil bort för att hämta upp ett paket bara för att jag missade att svara när DHL ringde till mej? Ingen som meddelat mej på varken telefonen eller mail att mitt paket var på väg hem till mej... Borde inte sån information ges? Hur många är hemma klockan 11 på förmiddagarna?
Om jag är upprörd? Ja det är bara förnamnet... Nu ska jag behöva åka direkt efter jobbet bara för att hämta mitt paket i VÄRNAMO istället för att dom kunde ha lämnat det här på någon av våra affärer som har postutdelning...
Fuck! Här får ni dagens snya av mej DHL!

3 kommentarer:

  1. <3 På dom bara!! Buss på...
    Ska du inte komma på Fab Mamas toka???

    Love

    SvaraRadera
  2. Samma hände mamma. De hade ringt flera gånger på hemtelefonen dessutom, inte på mobilen. Hur i hela friden tänkte dom där? Inte alls tydligen...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!