lördag 18 augusti 2012

På dejt!!

Ikväll har jag dejt med min blivande man! Helt galet egentligen att man ska behöva bestämma tid och datum för att få ihop en dejt med sin älskade...;-)
Ikväll vankas det middag på restaurang och bio! Sååå skönt att bara få sitta ner och prata i lugn och ro, bara vi två! Välbehövligt vill jag lova!
Nu har barnvakten kommit (min käre mamma) så nu ska vi bege oss till storstaden Jönköping!!

Kvällens outfit: Underbar virkad tunika från Plain Vanilla och stövlar från Scorett! Ha ha ja nu är det höst så nu kör jag på stövlar!;-)
Fotograf: Duktiga Douglas Grunditz!!!!

8 kommentarer:

  1. Superfint! Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Och du är jätte,jättefin :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Som jag skrev på instagram: Det ser ut som ett modereportage från en damtidning! Vacker!!

    SvaraRadera
  4. hoppas det blev supertrevligt! du är jättefin :)

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra kort på dig!! Verkar som ni hade en toppen kväll=)
    Kram Caroline

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!