söndag 12 augusti 2012

Balsam för själen!

Jag vet nog att jag tröttar ut er med alla mina bad och havs bilder... Men jag älskar havet och solen så mycket så jag kan inte låta bli!;-)
Att vara här nere vid havet är som balsam för själen! Bara vara, höra vågorna som kluckar mot kanten och se på när barnen sitter snällt ner och leker i sanden! Åh det är sååå härligt! Jag mår sååå bra här nere på vårt smultronställe! Jag mår så bra så att jag nu i 2 dagar har lagt ut bikinibilder på mej själv, så där halvnaken... *hostar lite nervöst*
Vi har hängt nere vid havet hela eftermiddagen och bränt fläsket! Så in i bövelen välbehövligt för min själ kan jag meddela!
Jag och Jonas satt och drömde oss iväg om att försöka ta oss iväg på en resa till vintern! En resa till ett lite varmare land, för det är precis vad vi skulle behöva!
 Fabian låg hemma i stugan och sov med farmor, så där av inga bilder på honom. (Ganska så skönt att slippa hans lilla 2-års trots ett tag... *harkel*)
Det är med en STOR klump i min mage som vi ikväll packar ihop oss för hemfärd...
Men än är inte denna dagen slut och nu ska jag åter slänga mej i solstolen och njuta av kvällens varma solstrålar!!

7 kommentarer:

  1. Ser underbart ut!
    Själv placerade jag mig på en solstol på uteplatsen och rörde mig inte ur fläcken... nästan lika skönt som stranden.

    SvaraRadera
  2. Underbart!
    Du passar i bikini! :)

    SvaraRadera
  3. Helt underbara bilder om du frågar mig, vill åka till havet bums!
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag älskar att sola och bada, så jag uppskattar sol å bad bilder.

    SvaraRadera
  5. Jag förstår dig! Solen och havet gör underverk för själen. Jag kommer att behöva gå i ljusterapi om jag ska klara vintern så lite sol som min kropp har fått på sig i år! Men vi åker iofs till Thailand över jul och nyår! Första gången dit för våran del. Ska bli så underbart!

    SvaraRadera
  6. Superhärliga bilder!!!
    Förstår att du njuter!! Blir riktigt avis!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Man borde få ha det så året runt! Tveksamt om man skulle bli deppig ens vid pms ^^

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!