torsdag 16 augusti 2012

Lugg eller inte?

Jag är sååå trött på min så kallade frilla.. Håret bara hänger där som den tråkigaste frisyren ever... De har dessutom blivit tunt och stripigt.. Har tappat massor av hår när jag gick ner i vikt och även nu lossar jag massor, trots B vitamin i kroppen...:-/
Håret sitter oftast upp i en knut i nacken eller i en svans... Jag tycker i och för sig det är ganska bekvämt att bara slänga upp håret på morgonen. Men oxå ganska så tråkig...
Så nu är jag gryyymt sugen på en förändring. Skulle jag våga klippa lugg? Passar jag i det? Eller ser jag ut som ett tjockt runt skogstroll eller skogsrå? Eller kanske lite lik Loreen?;-)
Lugg eller inte? De är den stora frågan just nu! Vad tycker ni?;-)
Och ja det är ju i och för sig "bara" hår, så det växer ju ut igen om jag inte skulle trivas;-)

20 kommentarer:

  1. Allt klär en skönhet, KÖR PÅ!!! varför inte en sned klippt lugg? prova för 17, inget växer väl så snabb som luggen :)
    puss o krasm!

    SvaraRadera
  2. Inte rak lugg!
    Ditt hår ser väldigt tjockt ut och då blir det lätt ganska ofint med rak lugg. Snedlugg hade nog varit snyggt!

    Fast du är fin i allt :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Precis som jag sa till en arbetskompis när hon vacklade "klipp till, det växer ut igen" Hon lyssnar inte på mina frisyrråd längre... Men nu säger hon samma till mig för jag ändrar mig ungefär fem gånger om dagen, klipp page eller låt det vara (dvs knöl eller tofs - men vad ska jag ned långt hår till när det aldrig är löst?!)
    Men visst är det roligt med förändring, och det VÄXER ju faktiskt ut igen om man ångrar sig!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Klipp lugg. Tror du skulle passa jättefint i det.Jag funderar oxå på att klippa lugg, men velar lite fram o tillbaka :-)Kram

    SvaraRadera
  5. Lugg!! Redan på bilden som du fixat ser det fint ut:) Kram Maria Ekdahl

    SvaraRadera
  6. Lugg.... sen kan du prova snedlugg då den växer ut:)

    SvaraRadera
  7. Kör på! Jag har inte ångrat en sekund att jag klippte av mitt långa hår :-D !!! Kram

    SvaraRadera
  8. Kör på !!
    Kram Elin.T

    SvaraRadera
  9. Du är så fin! Tror du skulle vara riktigt snygg i längre page, till axlarna:-)

    SvaraRadera
  10. En bred, tät lugg hade varit sjuuuukt snyggt!!!! Kör på!!

    SvaraRadera
  11. Jag tycker att du ska låta håret vara! Kanske klippa av en del på längden så att det får vila lite bara. Kram

    SvaraRadera
  12. Tror du passar i vilken frisyr som :)
    Tycker dina fina ögon syns bättre om du har håret borta från pannan.

    Leta fram en peruk med lugg och prova dig för sen vet du säkert vad du vill!

    Jag är en "sån" som testat att klippa av min lugg och oj vad den växte sakta när jag väl gjort det ;) - för jag ångrade mig stort!

    Maggan

    SvaraRadera
  13. Jag trivs skit bra i min lugg...
    Säger som de andra; kör på!

    SvaraRadera
  14. Klipp lugg, fint med lugg och håret i svans :)

    SvaraRadera
  15. Lugg, för böfvelen! Guuud, du som har så fint å långt hår. Du skulle se ut som en indian. Vacker! Men också kunna bli rockig.

    Lugg, lugg, lugg!

    Fast du är ju snygg som du är också!

    Kramen!
    Kix

    SvaraRadera
  16. Inte lugg, eftersom du har så tjockt hår kommer det se ut som att du har en hjälm på dig!

    SvaraRadera
  17. Lite kortare hår! Tycker inte du ska ha en sådan stor lugg då ser du ut som ett kolmårdstroll ;)), men en liten kanske?!

    SvaraRadera
  18. Jag vet precis hur det är att ha långt hår som bara är i vägen. Så idag var jag på ett besök hos frissan och förändrade min frisyr helt. Gå gärna in och kika =) Så jag tycker absolut du ska våga en förändring - och lugg kommer bli jättefint! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!