söndag 19 augusti 2012

Jag, Jonas och Kinnaman

Gårdagens kväll var mycket trevlig! Ja menar annat kan det ju inte bli med mej som sällskap;-) *fniss* Det är så härligt att bara få komma hemifrån några timmar, sitta ner och äta i lugn och ro utan att behöva springa upp och ner för att torka någon i rumpan eller torka upp ett utspilt glas mjölk...;-)
Vi har blivit väldigt dåliga på att göra såna här saker ihop, men nu får det bli ändring på det och hitta på sånt här oftare!
Vi åt på en nyöppnad spansk tapas restauranger som heter La Vinoteca rueda! Oj oj oj vilket ställe säger jag bara! 5 plus av 5 möjliga! Vi åt 6 av deras rätter och alla smakade himleskt gott! Jag kan verkligen rekommendera er att gå dit och äta!
Vill man bara sitta där och hänga, ta ett glas vin på deras "vinotek" så såg det väldigt schysst ut! Så ja dit kommer vi defentivt att gå flera gånger!
Sedan blev det bio för hela slanten! Joel Kinnaman hägrade på bioduken och snabba casch 2 rullade! I 1:45 satt jag på helspänd och tittade med ett öga... Mycket pang pang, men väldigt bra! Dock kunde den varit lite längre så att själva handlingen hade fått utspelat sig lite mer... Och ja självklart kunde den varit lite längre så att jag hade fått vila ögonen lite mer på snyggaste av dom snygga Kinnaman! Jädrar i min låda va charmig han är! *mums*
Det slank ner några chokladbitar kvällen till ära... Ibland måste man få unna sig och just igår smakade chokladen superdupergott. Ja och så klart gjorde popcornen det oxå;-)
Runt 00:30 var vi hemma igen och barnen hade sköt sig exemplariskt bra! Det är väl konstigt att de är som små änglar när vi inte är i närheten av dem? Och tur är väl kanske det att de sköter sig med andra, när de liksom inte gör det när de är med oss;-)

8 kommentarer:

  1. Mmmm... Vad gott och mysigt det ser ut! Bra att fixa dejt sådär, det behövs.

    Sv: Tack snälla för ditt svar! Ja, det du beskriver är precis det jag hört. Jag hade massor av problem som barn, sen gick det över. Men nu verkar det ha kickat igång igen... Ska kolla upp det!

    Kram söta!

    SvaraRadera
  2. Åh ni ser verkligen ut ha ha haft en trevlig kväll! Vad nyfiken jag blev på restaurangen, är inte så mkt för tapas men det såg mysigt ut!
    kram!!!

    SvaraRadera
  3. Åh va najs med en dejt! Åh god mat... *suck* jag måste också bli bättre på sånt tillsammans med min make!

    SvaraRadera
  4. Låter som en lyckad dejt :-) Sånt gör jag och samboskapet också alldeles för sällan..... Kram

    SvaraRadera
  5. Förresten! Hur har du fått fram blomman som kommer upp sidan om bloggadressen när man öppnar din sida?

    SvaraRadera
  6. Ja, han kan man vila ögonen på läääänge! Han och Ryan Gosling. :-D

    Snygga ni var på lilla fotot! *fniss* :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  7. Mmmm Kinnaman... Har du spanat in min Instagram idag?? Gör det annars..... ;)

    Va snygg du va i förra inlägget förresten med stövlarna och klänningen!! I like!! Kraaam

    SvaraRadera
  8. så mysigt! och gott såg det ut

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!