tisdag 14 augusti 2012

En konstig känsla

Idag har det varit en sån där bra dag hemma hos oss! Barnen har lekt och jag har fått massor gjort! Alla har varit sams och allt har flytit på! Jag önskade att alla dagarna kunde kännas så, men det gör dom tyvärr inte...
Men så på sena eftermiddagen slog en slags oros klump till i min mage och jag fick en konstig känsla... Något kom över mej och jag skulle helst av allt bara velat sätta mej ner och gråta... Jag vet inte vad det är, men jag fick en sån där olustig känsla att något galet eller hemskt kommer att hända... I skrivande stund känner jag hur tårarna bränner hårt där bakom ögonlocken... Vad är det för känsla jag känner? Och varför kom den bara så där pang bom för??
Tyvärr har jag bara väldigt dåliga erfarenheter av dessa känslor som bara kommer så där.. Inga bra saker har hänt efter dessa "pang bom känslorna"...
Jag vet att jag inte ska ta ut något i förskott... Jag vet att man inte ska det, man ska inte oror sig i onödan... Men jag gör det iallafall och tuuuusen frågor surrar runt i mitt huvud just nu.....

4 kommentarer:

  1. Hmmm, sånt är inte roligt... Kramar till dig!
    /Elin.T

    SvaraRadera
  2. När jag läser vad du skriver var de som jag själv hade skrivit,,,, sånna jobbiga tanker kan bara flyga på mej, från att allt känns bra så PANG ramlar allt ner,,, o jag går och är rädd/orolig men kan inte sätta ord på vad,,, men tur som är så går dessa ramla-ner-under-golvet stunder över <3 Hoppas att de nu känns lite bättre! Kram Mona L( mamma till två tjejer och en liten änglason<3 )

    SvaraRadera
  3. Usch då :(. Låter lite som en släng av ångest ? Kanske bottnar det i stress gumman? Slut på semestern och dags för vardag igen med allt vad det innebär. Passa på och gråt en skvätt du, det e kroppens sätt att göra sig av med spänningar. Känner igen det du beskriver allt för väl, kommer så gott som alltid framåt kvällen...
    Många dunderkramar till dig <3

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att det bara är inbillning!
    Kram hjärtat!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!