tisdag 8 november 2011

Familjen Cirkus...

Både igår natt och inatt har denna lilla stjärna hållt låda... Han har vaknat runt 00:30 snåret och inte somnat om förrens 3:30 tiden... Han vägrar att sova och vill helst av allt vara uppe och göra cirkuskonster, vilket jag inte är speciellt sugen på mitt i natta....:-(
Att han sen förvrider hela familjen huvud är ju en annan sak. Mitt i natten är man ju inte så speciellt glad, nej inte i vår familj iallafall. Så genom att han har hållt både mej och Jonas vakna så liksom kan det bli livliga diskutioner mitt i natten. De fräser och spottas från våra munnar och till slut vet man inte vad man har sagt till varandra;-)
Varför i hela världen har han nu börjat att vakna så här mitt i nätterna? Ja jag har inte den blekaste aning om detta? Jag kollade bak i bloggen och hittade precis ett likadant inägg om Alfred. Precis när han oxå var i samma ålder som Fabian är just nu var han oxå en liten krångelpelle och vaknade på nätterna och var vaken... Skumt...
Att jag sen var höggravid när Alfred hade sina vaken perioder är ju en annan sak, men hur i all världen fixade jag det? Hur stod jag ut? Står ju inte ens ut nu med dessa vaken nätterna...
Hoppas, hoppas, hoppas att han sover inatt, annars vet jag inte vad jag tar mej till? Alltså man blir verkligen knäpp av att inte få sova, eller ja knäppare än vad man är kanske jag borde säga;-)
Så snälla Fabian sov inatt, jag orkar inte med denna cirkusen som råder på nätterna... Låt dina snälla och söta föräldrar få sova sin skönhetsömn, de behöver verkligen den just nu-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!