söndag 24 april 2011

Vänner!!


För så där 17 år sedan hängde jämt jag och Marie ihop. Vi var bästisar och där hon var där var oxå jag och tvärt om;-)! Men så började vi gymnasiet och vi gled så sakta ifrån varandra och jag flyttade på mitt håll och hon på sitt! Vi har träffats så där halvt som halvt i all hast när jag varit till Malung, men det har liksom inte blivit att vi satt oss ner och pratat igenom livet;-) Tack vare våra bloggar och facebook har vi nu åter hittat kontakten till varandra och idag fick vi äntligen träffas igen! Och vet ni vad, det kändes som om det var igår vi hängde ihop! Underbara Marie var precis som förr och allt var som förr!

Hela dagen har våra familjer umgåtts och haft det såå trevligt och innan dom åkte hem idag så bestämde vi att snart träffas igen!

Vi har hängt på lekparken, stranden, vid stugan och så har vi givetvis pratat i massor!
Tuuusen tack för idag finaste Marie, jag längtar grymt mycket tills vi ses snart igen!

8 kommentarer:

  1. Härligt återseende :) Vad kul för er! Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att hitta tillbaka till sina gamla vänner : ) Har oxå upplevt detta och det är så härligt att det kan kännas som om det var igår man sågs fast det var typ 15.. Underbart!

    SvaraRadera
  3. kuuuul att träffa en "gammal" vän :D

    SvaraRadera
  4. Tuuusen tack för en underbar dag!!!

    SvaraRadera
  5. det är äkta vänskap, när man efter många år känner som om man aldrig varit ifrån varann. :)

    SvaraRadera
  6. kan du inte berätta hur du och jonas träffades? :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!