tisdag 19 april 2011

Trötta killar...

Strax efter klockan 19 somnade alla 3 killarna gott. Luften och solen suger musten ur de små liven och man blir sååå trött! Douglas och Alfred sover gott i våran säng, medans lillebror snällt får sova i sin säng;-)
Känner själv att jag är ganska mör i kroppen efter en HEL dag i solen och med massor av frisk luft! Det händer ju inte så ofta på Bokgatan 6 att det är tyst och lugnt och alla barnen sover innan klockan 20. Så nu ska jag bara njuta av lite egentid och av tysnaden;-)!

8 kommentarer:

  1. Samma här. Alla barn i säng! Trots att de två minsta sov middag i nästan 2,5 timme... :-O Snacka om trötta! :-D

    SvaraRadera
  2. Visst är det en härlig tid nu! Mina sover dock inte än, men vi har haft en underbar dag :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart såna kvällar :)
    Det var faktiskt likadant här hemma ikväll, sonen (snart 3 år) sov före kl sju och dottern (snart 6 år) somnade strax efter.
    Lovley!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Det här vädret är underbart:)
    Min son däcka fort idag, man blir trött av att vara ute hela dagarna:)

    Hoppas du har en skön kväll:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Söta och gosiga!
    Mina somnar senare nu än vanligt. Hoppas att det vänder snart.

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Det trodde jag mina småtroll också skulle göra men det var precis som om de hade fått massa extra energi av all utevistelse idag. Men när vi väl hade lyckats jaga dem isäng så tog det ca 2 minuter (hur lång tid tar det att sluka en vällingflaska?) så sov de som grisar båda två! ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Underbart att alla tre somnade vid sju, så många timmar kvar att bara....vara.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!