tisdag 5 april 2011

Lukas och Måns!



För 2 veckor sedan vann jag ju Happy fridays hos blingo på Facebook! Jag fick ett presentkort på 800 kronor som jag fick spändera på vad jag ville inne hos dem! Självklart har jag redan satt sprätt på dem och i fredags kom det ett paket från blingo i postlådan. I paketet låg bland annat dessa små underbara leggingsarna Lukas och denna gröna sköna tröjan Måns! Älskar när även pojkar kan ha leggings på sig utan att de ser flickigt ut! De är både praktiskt och sött! Alfred har oxå leggingsar därifrån som han tycker super mycket om! Om nu lilla herr Fabian kunde ta och börja gå någongång så att inte de sliter allt för mycket på han byxor;-) *fniss*

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga kläder! :D Älskar ju grönt och har faktiskt struntat i att det skulle vara en "pojkfärg". ;) Fast man får ju stå ut med lite blickar och pikar, iaf från den äldre generationen ;)

    SvaraRadera
  2. Du är leggingstokig.... ;) Men det var snyggt och du har rätt - det är jättepraktiskt. Kram

    SvaraRadera
  3. Leggingens (leggingarna...äh vad f-n, du fattar!) var jättesnygga.
    Tröjan var...grön! ;-D

    SvaraRadera
  4. Superfint på en super söt pojk!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så det var därifrån kläderna kom! Var verkligen superfina, jag gillar ju med lite unisexfärger/modeller och när det är mycket färg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!