lördag 2 april 2011

Sommarfeeling!

Finns de ingen sommarfeeling ute så får man skapa en inne istället;-) Rensade bland kläderna och hittade ett sommarlinne som jag köpte i augusti förra året. Nu längtar jag grymt mycket till sommaren och jag bara längtar tills jag får ta fram mina snygga vita shorts som jag kan ha till detta sommarlinne;-)! Dagen till ära har jag jeans på mej... Jaha tänker ni, vadå det är väl inte så ovanligt. Jo det är de när det gäller mej;-) Har blivit så bekväm av mej så för det mesta går jag runt i leggings eller strumpbyxor... Jonas avskyr leggings och bad mej: -Snälla Karro måste du alltid bära leggings och se ut som 75 år?;-) Så idag har jag på mej jeans dagen till ära bara för Jonas skull;-) Och ja de är ganska skönt iallafall;-) Kanske borde köpa mej några stycken till så att jag blir lite mera ungdomlig;-) De vore ju hemskt tråkigt att göra sig äldre än vad man är bara för att jag alltid bär leggings;-) *fniss* Nu blir det ett stort glas rött och en god middag med mannen, barnen och grannen!! Ha en mysig lördagskväll!

8 kommentarer:

  1. haha, jag har nog aldrig sett en tant med leggings ;)

    SvaraRadera
  2. Shiiit så snyggt! Du är jättefin Karro!

    SvaraRadera
  3. Oh la la! Urtjusig! ha en underbart kvall!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysig bild och jag fick verkligen sommarfeeling, behövs särskilt nu när de "lurade" oss på vårvärmen i helgen...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt sommarfräsch du är.

    SvaraRadera
  6. helt rätt med sommarfeeling. fake it 'til you make it helt enkelt :)

    SvaraRadera
  7. Du är alltid lika snygg!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!