torsdag 7 april 2011

Tack för det skatteverket!

Känner mej väldigt nöjd med skatteverket just nu! Fick min deklaration i postlådan igår och jag säger bara: TACK SÅ MYCKET! Jag fick tillbaka en massa tusen lappar som kommer sig väl till pass;-) I lööööv pengar och skulle lätt kunna leva som lyxhustru hela dagarna bara genom att bara vara;-) Tänk va gött att ligga vid en pool, dricka en drink, träna lite, få manikyr/pedikyr, shoppa och blogga i massor! De låter väl härligt! Tyvärr blev jag inte riktigt så rik på min skatt så jag kan leva det livet, men det kostar ju inget att drömma;-) Har nog en massa hål att stoppa de där tusenlapparna, men lite shopping ska jag väl kunna få unna mej för skattepengarna!;-)Har ni fått tillbaka på skatten? Eller fick ni kvarskatt?


8 kommentarer:

  1. Fick också tillbaka en del. Men vet inte om du ska "prisa" skatteverket. Det är ju dina pengar som du (nästan) lika lätt kan få ut genom t.ex. skattereducering m.m. under resten av året.

    Nu "lånar" SKV dina pengar ett helt år och får ränta på dem. Snällt va? ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja det är goa pengar som man får tillbaka. Som jag stoppar undan till pensionen ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Fick också tillbaka en hel del och dem ska SPENDERAS!!! Kul att få känna sig lite rik ibland :) Kram/M

    SvaraRadera
  4. Fick tillbaka! :D Och det blir nog att spendera på körkort :)

    SvaraRadera
  5. Tänk att det livet skulle jag också kunna tänka mig... MEEEEEN jag fick restskatt & får jobba vidare..hihihi
    Vilken härlig blogg du har.. Kikar gärna in igen..
    Ha det så bra & grattis till tillökningen på kontot / Cilla

    SvaraRadera
  6. Drömma kan man och drömma bör man :) Jag vill också bli lyxhustru! det vore helt klart nåt för mej!
    För min skatteåterbäring blir man inte rik på.. drygnt 400... hahaa, nästan löjligt. men jag är glad för det lilla och INTE ALLS BITTER ;)
    Haha!
    Unna dej når ritkigt fint, det är du värd.
    Kram

    SvaraRadera
  7. 12800 har jag lånat ut...

    SvaraRadera
  8. Ja får tillbaka,samt att jag skall betala av en skatt på en lägenhet ja sålde förra året.Så jag vet inte om ja kommer få dessa e det ngn som vet hur det fungerar?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!