fredag 15 april 2011

Fredagsfin!

Äntligen är härliga fredag här och min irritation börjar lägga sig en aning!;-) Dagen till ära klär jag upp mej i denna underbara klänning Mary, som är köpt HÄR.... Den är söt som socker och mjuk och go! De små detaljerna gör liksom sitt och den blå härliga färgen känns så somrig!
Apropå sommar... Idag skiner solen ute och termometerns kvicksilver börjar tickas uppåt! För inatt tror jag minsann att de fru Frost varit här och lagt en vit hinna på gräsmattan... Men som sagt nu är det snart varmt igen, så bara hon håller sig borta på dagarna så gör det inte så mycket om hon råkar komma någongång ibland på nätterna! Oj attans va positiv jag lät där!

Nu ut till solen!;-)

6 kommentarer:

  1. Snygging!!!
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Vilket snygg klänning på en ännu snyggare tjej. Skall kolla in den där sidan tror jag allt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hot Mama :-)
    Färgen klär dig riktigt bra!
    Kraum

    SvaraRadera
  4. Fan va snygg du är!!

    Sååå synd att vi inte hann ses igår men snart så!! =)

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  5. ååå vad snygg du är!!! =) Kraaam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!