fredag 22 april 2011

Premiärdoppet i havet!


Nu har barnen tagit premiärdoppet i havet... Fråga mej inte hur varmt (kallt) de var i vattnet. När jag skulle doppa tårna så frös dom till is;-)


Mina barn och kussarna är verkligen inga badkrukor. Det var inte bara ner och doppa sig som gällde, nej då helst dyka under vattnet flera gånger och även ligga och gotta sig i vattnet ett slag;-)


"Vår" härliga strand som ligger nedanför stugan! Alltså det är ju klart att man inte annat än kan älska detta!!



Idag har det varit 20 grader varmt och ljumna vindar! Imorgon hoppas vi på ännu varmare för då blir det solning och häng på stranden hela dagen lång! *lovley*



Jag njöt i solen,de kanske syns;-) *fniss*


Som sagt, inga badkrukor här inte;-) Jag själv får nog vänta till åtminstånde maj månad innan jag vågar doppa min kropp i havet. Så länge får jag doppa fötterna och hoppas på att det åtminstånde blir mins 20 grader varmt i vattnet;-)!


När vi kom hem sprang de andra in i duschen. Ja alla utom Alfred förstås som valde att bada lite till fast i en hink med varm vatten;-)



Har ni oxå varit lika galna som mina barn idag och badat? *fniss*

11 kommentarer:

  1. Ni är inte kloka..... :) Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, det var verkligen inga badkrukor där inte! :-)

    Vilka tuffingar! Vad härligt det ser ut!

    Här har det inte badats ännu, om man inte räknar med Theos dopp i grannens pool för ett par veckor sedan. Brukar försöka mig/oss på ett dopp kring 1a maj men det beror lite på vädret.

    SvaraRadera
  3. Åh, herregud!! Det hade aldrig mina badkrukor gjort!! =) =)
    Ni ser ut att ha haft en superskön dag! Vi kanske kommer och gör er sällskap vid stranden imorrn eftermiddag då?! =)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. haha underbara bilder!! men jösses ni har ju sommar! här ligger isen på vattnet än :(

    SvaraRadera
  5. Jösses.... det var inte dåligt
    GLAD påsk

    SvaraRadera
  6. Ni ar ju tokiga! Men fy vad avis jag ar pa det fina vadret! Har borjar varen sakta komma tillbaka...
    Glad pask pa er alla!

    SvaraRadera
  7. Galningar!
    Glad Påsk och stor kram

    SvaraRadera
  8. Oj, vilka tuffingar.. Nej inget bad här inte, det krävs ungefär 22 grader för att få ner min kropp i vattnet, med andra ord, badar sällan i Sverige ;-)

    SvaraRadera
  9. fy fan det måste ju vara iskallt i havet!!!! kul att de inte är badkrukor iaf. :)

    SvaraRadera
  10. Brrrrrr......min galna syster badade i havet idag - 13 grader!!!
    Jag har bara doppat tårna ännu så länge...
    kramis! :)

    SvaraRadera
  11. Gud vilka härliga bilder ,själv har jag ju jobbat under dessa soliga dagar.Men ska ju vara ledig tills söndag nu så hoppas det blir lite sol under barnens påsklov

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!