söndag 24 april 2011

Övningsgår!

Min "lille" kille övningsgår för fullt här hemma. Han är en liten fjant som vägrar släppa, men han gör framsteg! Idag reste han sig bara upp och stod helt själv! *stolt mamma* Jo visst han är ju 14 månader så visst borde han gå, men som sagt alla är vi olika och jag vet att han snart kommer att gå! Jag gör nog honom till min lilla bebis och ser honom som 8-9 månader fortfarande;-) Han kommer alltid att vara min lilla bebis, så de så;-)! Även om han kanske inte tycker att de är lika roligt att vara min bebis när han är så där 15-16 år och jag fortfarande ser honom som bebis och tror att han ska sitta i mitt knä;-)

Psst... Visst ni förresten att det är exakt 8 månader kvar till julafton idag! *he*he*

3 kommentarer:

  1. Ja den minsta får vara bebis länge :) Men det är ju så mysigt :) Han är duktig din lille kille! Kram

    SvaraRadera
  2. Tänker du på jul NU, människa...?! Ha ha! :-D

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag har också en guldklimp här hemma som inte vill släppa taget och gå själv. Just nu står det lite stilla för hon har vattkoppor, men annars tror jag inte det dröjer så länge till att hon går själv. Det är kul!! :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!