tisdag 12 april 2011

Mammmma!!

Min lilla Lubbe (som Fabian kallas här hemma) är längre inte så lite... Tror att de är jag som försöker stoppa hans utveckling lite, för att jag vill att han ska vara min lilla bebis hela livet;-) Nä då skämt och sido... Han har varit väldigt sparsam med sitt prat och har knappt "tjatat" något alls. Men så helt plötsligt var det bara som att vända på en hand och häromdagen sa han: MAMMA!! Åhh va stolt jag blir att han valde mamma som sitt första ord;-)! De här med att gå är inget för Lubben, inte vad han tror iallafall... Vi övningsgår lite här hemma med gå vagnen men han är inte jätte intresserad av det. Men så idag på öppna förskolan ställde han sig bara upp och gick 2 steg! Han blev nog lite paff själv och även jag;-) Men nu är det iallafall på G och nu ska här övas hela dagarna i ända;-)


Så fin blir man om man äter själv! Varför ska man matas när man kan äta själv? *fniss*

6 kommentarer:

  1. ååå vad härligt!!
    Stooor vår Kraam till er =)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Hur gammal är han?

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar söting.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! :-)

    Risken finns att man "hämmar" minstingen här hemma också.
    Eller tja, varför inte skaffa en fjärde. Sambon måste ju sova på rygg nån gång...?! ;-D

    SvaraRadera
  5. Vilken lite trollunge!
    Söt trollunge:)

    SvaraRadera
  6. Hihi... det ska synas att man gillar mat ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!