måndag 18 april 2011

Oj då...



Jag missbedömde nog solen en aning idag. Tänkte faktiskt inte på att den var så stark som den är... Är röd som en kräfta, men ack så lycklig;-) Imorgon blir de solfaktor 25 sen ska jag bli BRUN!;-) Extra röd i fejjan är jag för att jag nyss har tränat step up och det var varmt som en bastu inne i hallen. Jag som annars svettas som en gris blev de ännu värre idag. De bokstavligt talat flög svett hej vilt om mej, så de som stod brevid mej fick sig en extra touch av svett;-)



Mina älskad solglasögon som jag köpte för några veckor sedan är nu döda:-( Mina glasögon som jag älskade sååå mycket gick i krass när någon (läs Douglas eller Alfred) satte sig på dom... Nu håller jag alla mina tummar att de fortfarande finns kvar på gina trico för då ska jag absolut ha ett par likadana!! Så idag säger jag bara: Oj då så de kunde gå, trasiga glasögon och röd som en kräfta...

16 kommentarer:

  1. Jisses, manninska! Akta dig for solens stralar! Speciellt om kroppen inte sett dom pa en massa manader... :0) Harligt att ni haft en sommardag idag i alla fall...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppsan ;)
    Imorgon har det lagt sej och du är brun och fräsch i stället! Ta hand om dej i solen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oooooops!!

    Ja ja, man brukar väl ska göra det där någon gång varje år och se det positivt. Du kommer smörja dig resten av sommarn i alla fall! ;-)
    Och brun det är du säkert innan påsk! =)

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Köp fler par om dom finns kvar, för har du extra hemma och är redo så kommer det inte gå sönder fler :)

    SvaraRadera
  5. Oj hjälp vad solen var stark!

    SvaraRadera
  6. Oooh! Du har verkligen fått färg!
    Typiskt, det där med solbrillorna... Har hänt mig 400 gånger, typ... ;)
    Hoppas du hittar nya!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. By the way... Kan du maila mig på madeleinerosenberg(at)spray(punkt)se
    Jag har en grej till dig...
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Oj, jösses! Det där ser ut att kännas ordentligt! :-o

    Hoppas det blir bättre i morgon och att du hittar nya glasögon! :-)

    SvaraRadera
  9. AJ AJ AJ!!! Inte bra! Kyl ordentligt!!!

    SvaraRadera
  10. Oj oj oj, var försiktig!! Men kul med lite färg :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Oj det var ordentliga linnemärken.. Men va härligt med lite färg.. Hellre röd än vit. =)
    Och hoppas att du hittar nya solglasögon!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. ajdå... det är lätt att överskatta sin solningsförmåga så här års när solen står så lågt och är så stark... :) jag smorde in mig igår men sen fick jag för mig att sola gravidmagen också och där jade jag ju ingen solkräm så det såg ut som en väldigt stor tomat efter ett tag... :)

    SvaraRadera
  13. Ajajajaj, stackare. Vårsolen är verkligen lurig.
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Nej, men "kära lilla" K...
    Du får ta det lugnt i solen. Viktigt med solskyddsfaktor! (Säger jag och kastar uppenbarligen sten i glashuset)... *harkel* ;-)

    Jag fick också lite, lite rosa tendenser igår, men jag var nog inte ute lika länge som dig. :-)

    SvaraRadera
  15. Men oj! Vännen...
    Ingen sol för dig idag då kanske:)

    SvaraRadera
  16. Hoppsan så det kan gå säger jag då...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!