tisdag 12 april 2011

En bloggaword!

Jag har fått en bloggaword av Madeleine, en check flygvärdinna som reser land och rike runt! Tuuusen tack snälla för den! Det är meningen att jag ska ge den vidare till bloggar som jag gillar... Jag gillar mååånga bloggar och skulle ge den till er alla. Men just idag får dessa 5 bloggar min aword:

  • MARIE, en söt och underbar blogg om livet som 2 barns mamma som älskar att pyssla!

  • KICKI, hon får mej alltid att skratta hysteriskt. Bloggar om vardagen och livet!

  • PETRA, en träningsfreak som får mej att bli sjukt motiverad till att träna själv!

  • JENNIFER, en ordbajsande småbarnsmamma som får mej att skratta!

  • MADELEINE, en underbart fin inredningsblogg, älskar hennes hem och är grymt avis på hennes fina hem!;-)


Så klicka in er och läs på mina favvo bloggar nu!;-)

6 kommentarer:

  1. Gulliga du! Tusen tack! Jag blir superglad :)

    STOR KRAM till dej <3

    SvaraRadera
  2. Men, tack söta du! Jag tar emot den imorgon på bloggen.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tusen tack vad snäll du är!!! ♥
    För mig finns ju ett självklart val när någon frågar om min favvoblogg och det är ju självklart HÄR HOS DIG!! =)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Slog just på datorn efter att ha legat magsjuk i några dagar och fick se den här trevliga överraskningen. Känner mig genast mycket piggare.

    Tack snälla Karolin!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!