måndag 18 april 2011

Njuter!

Solen är underbar ute och termometern visar 18 grader i skuggan! Jag börjar åter igen känna ett hopp inom mej! Tänk att solens underbara strålar kan göra såna mirakel! Har suttit ute hela förmiddagen och bara gottat mej i solen medans Fabian sovit! Jag har tagit hand om mej själv och gjort fotbad! Jag har lapat i mej alla D-vitaminer som de bara går och jag har NJUTIT! Snart är de dax att hämtade 2 små busungar på dagis och mina planer fram till klockan 17 är att bara vara ute och njuta! Sedan är det dax att gå och köra sista riktiga gympa passet med mina söta 5-åringar...*snyft*

*harklar mej* Ursäkta mina bleka ben;-) Men snart så ska de bli andra bullar av den saken. Håller vädret i sig som de är nu så kan jag nästan lova er att jag har bruna fina ben inom en månad;-) Eller fina och fina, men bruna iallafall;-) *fniss*

7 kommentarer:

  1. Visst är det underbart att bara kunna sitta ute :) Det har vi också gjort :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt det ser ut! Fantastiskt! =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt!!!
    Har oxå gottat mig i solen hela förmiddagen. Barnen vägrar dock vara ute mer. De tycker det är alldeles för varmt. hihi

    SvaraRadera
  4. ja fantastisk dag hart det varit! jag får sitta ute med försiktighet för annars blir jag en röd tomat på nolltid :)

    sv: ja ibland har jag inte så mycket val än att bli uppvaktad och uppassad… han får till exempel mer än gärna knyta mina skor, annars är det typ ett tiominutersprojekt :)

    SvaraRadera
  5. Jag veeeet! 18 grader här oxå.
    Fötterna i blöt ser gött ut:)

    SvaraRadera
  6. Mharelene Forthmeiier18 april 2011 kl. 22:58

    Fotbad är bra! Det är världens detoxkur faktiskt! Läste artikel i JP (i höstas tror jag) att fötterna har många "utsläppshål" för allt som sitter lagrat inne i kroppen...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!