fredag 1 april 2011

Tävling!


I samarbete med PLAIN VANILLA har jag fått den stora äran att lotta ut det underbara armbandet ROCKSTAR!

Allt ni behöver göra är att:

  • För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress och hur många lotter du vill tävla med i kommentarsfältet.

  • För ytterligare lott: Gå in på Plain Vanillas FBs sida och gå med i deras grupp

  • För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.

  • För ytterligare ännu en lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.

LYCKA TILL!

Tävlingen avslutas den fredagen den 15 april och den lycklige vinnaren presenterar jag här på bloggen!

74 kommentarer:

  1. Åh guuud va snyggt!!!
    Det skulle sitta som gjutet på min arm! =)
    Jag deltar med alla fyra lotter!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jättefint :)
    Jag deltar såklart också med alla 4 lotter!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. såååå fint, som allt annat från PV: Deltar med tre lotter.
    Maria Haveland
    maria.haveland@spray.se

    SvaraRadera
  4. Superfint!

    Jag deltar också med 4 lotter ;-)

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Såå snyggt!!
    Deltar med 3 lotter :)
    Kram Elin
    elin.tornberg@karlavagnen.org

    SvaraRadera
  6. Jag vill absolut vara med.
    Jag deltar med 4 lotter.

    Skitsnyggt armband, minns inte sist jag köpte ett snyggt armband till mig själv.
    emilie_84_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Snyggt armband, jag tävlar med 3 lotter. :-)

    SvaraRadera
  8. glömde ju mail-adressen ewa_sather(snabel a)hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag deltar med 4 lottor..
    lixenstrand.linda@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Finfint! 4 lotter blir det har, tack!

    helenaargirakis@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag deltar med fyra lotter :)

    therese@walfridsson.nu

    SvaraRadera
  12. I'm in!! Tävlar med 3 lotter!! kraaaam

    SvaraRadera
  13. är gärna med och tävlar med 2 lotter. har länkat på bloggen http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/armband.html
    tina_z@live.se

    SvaraRadera
  14. Snyggt!! Deltar med 3 lotter.
    LenaJohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Tycker att min sambo är värd det snygga armbandet. Jag deltar med 3 lotter.
    tottosson65@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Klart jag oxå vill vara med, jag deltar med tre lotter!

    jessica.ralle@live.se

    SvaraRadera
  17. Vilket otroligt vårlikt armband. Jag går in och tävlar med 4 lotter.

    skrutten00@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. oh, supersnyggt.... jag är med och tävlar om fyra lotter!!! puss

    SvaraRadera
  19. 1. Jag vill tävlar med 4 lotter.

    2.har gått in på Plain Vanillas FBs sida med namn Lili Ying.

    3.har tipsat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-armband_03.html

    4. jag har delat denna tävlingen på Facebook med namn Lili Ying.

    håller alla tummarna!
    trevlig helg!

    SvaraRadera
  20. Jag är mer än gärna med.
    Gillar på FB - Anna Lundkvist
    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/armband.html

    SvaraRadera
  21. 1 lott :)

    ettlee@hotmail.com

    Lee

    SvaraRadera
  22. Jag är med, har 2 lotter, och hoppas på all tur.
    VÄÄÄLDIGT SNYGGT ARMBAND! :)

    sara_q@live.se

    SvaraRadera
  23. Guuud vad nyggt armband, jag är såklart med! :D
    Eftersom jag inte har någon blogg/facebook får jag väl nöja mig med 1 lott & hoppas på en MASSA tur istället :)

    (min mejl:johanna.ewards@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. jag är gärna med och tävlar med tre lotter! :)
    är med på fb (Helena Eklund)
    har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/9107551/armbandet-rockstar.htm

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill valdigt garna vara med! Jag vill ha alla 4 lotter! Jag heter barbados jenn pa FB!
    http://barbados.blogg.se/2011/april/15-april-plainvanilla.html

    SvaraRadera
  26. Vilken färgkick, underbart, sommrigt..
    Men tävlar endast med en lott, då jag inte har fb eller någon blogg!
    Hoppas på turen ändå!
    lotta.aspeteg@gmail.com

    SvaraRadera
  27. 1.Jag vill vara med och tväla med tre lotter
    2.Jag gillar på f.b
    3.Jag har länkat på min blogg;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-appelblomman.html

    SvaraRadera
  28. Är gärna med och tävlar om detta ascoola armband!! Vilket unikt och fint sådant! Skulle sitta fint på mina bruna armar i sommar!! :)

    Har länkat tävlingen här:

    http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/april/15-april-vinn-armbandet-rockstar.html

    Håller tummarna! KRAM!

    / Linda - Lindizz_f@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Passar utmärkt för mej å vinna på min födelsedag! Jag är med på två lotter, delat på facebook. johannaholm82@hotmail.com Kram kram

    SvaraRadera
  30. jag är gärna med, satsar på fyra lotter=)

    lott 2: är med i deras fb grupp; emelie.johansson3 heter jag

    lott 3: har tipsat i bloggen: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/15-april-armband-plain-vanilla-rockstars.html#comment

    lott 4: tipsar om tävlingen i fb- emelie.johansson3 heter jag där

    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. lott 1: Jag vill va me :) Snyggt armband
    kramar

    Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. 1. jag är med! TÄVLAR OM ALLA LOTTER!
    2. jag är med på fb vid namn "lovisa lundmark blomgren"
    3. har länkat här: http://gnugge.blogg.se/2011/april/tavling-15.html#comment
    4. har delat på twitter nu!
    kram !!

    SvaraRadera
  33. Jag vill oxå va me!!!
    2 lotter bli´re väl då;)
    Kram kram
    linnea@remnemark.se

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/15-april-vinn-armband.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  35. jag är med med två lotter=)
    har länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/04/armband15april.html

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är väll med jag med...3 lotter blir bra :-)

    Går även in på Plains sida och länkar på fb...

    jica6@spray.se

    /Angelica O

    SvaraRadera
  37. Hej hej tar tre lotter! Har gillat och delat på fb! (elin jonsson)

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  38. Vilket super snyggt armband! Är jätte gärna med och tävlar med 3 lotter.
    believe_a89@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Tar gärna en lott!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Sååå snyggt! Skulle sitta fint I vår:) jag tävlar med 3 lotter. Kram maria

    SvaraRadera
  41. Tävlar med tre lotter!! /Sara
    saramodig@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Tar en lott;)
    Mvh Annelie M
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Skulle gärna vilja vinna det fina armbandet!!!

    Jag är med på två lotter!!

    lindasve83@gmail.com

    Kram Linda

    SvaraRadera
  44. Klart som korvspad att jag är med!

    Jag tävlar med 4 st lotter.

    Min blogglänk till din tävling:
    http://tindraelliotsmamma.blogspot.com/2011/04/tavling-hos-karolin.html

    Kram ♥

    SvaraRadera
  45. Hej! Är gärna med och tävlar med 1 lott, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  46. Så läckert armband :o)
    Jag vill gärna vara med i din tävling. Har länkat på bloggen för x:tra vinstchans så två lotter till mig.

    SvaraRadera
  47. Skulle juh min flickvän bli skitglad om jag vann detta fina armband så jag kör med 1 lott då :) självklart blir jag oxå glad !!
    marrerro@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med, med 3lotter

    gillar på fb(Linda Stjernström)

    http://tavlingochgratis.blogspot.com/2011/04/armband-154.html

    SvaraRadera
  49. Ja e me o tävlar !! :D

    2 lotter*

    Länkat här: http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/april/armband.html

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Ja med (om jag inte räknas som familj)
    hannamagnusson@live.se

    Puss!

    SvaraRadera
  51. Jag vill oxå vara med, med 2 lotter =D

    Häls. Emma
    emma.melert@edu.vaggeryd.se

    SvaraRadera
  52. Hej :-) jag deltar med 2 lotter,
    Ida Green på facebook.
    Ida_ij@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Carina
    Hej! Jag vill också vara med och tävla om armbandet.
    carina_andreasen_@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Tävlar med två lotter, glömde jag och skriva /Carina Andreasen

    SvaraRadera
  55. Jag är absolut med! :)
    Tar de tre första lotterna. (Emma Karlsson på fb). Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/april/armband-154.html.

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Är gärna med!
    Tar två lotter
    Har gillat på fb (Isabelle Marie Flink)

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  57. 1. Jag är med och tävlar med fyra lotter.
    2. Har gått med i gruppen. (Anja Håkanson)
    3. Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/04/armband_07.html.
    4. Har delat på facebook. (Anja Håkanson)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är med och tävlar med 1 lott :)

    SvaraRadera
  59. Jag vill också vara med, eller är jag försent ute? Annars vill jag ha fyra lotter :)

    sandra.syren@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  60. Funkade inte att dela detta inlägget på facebook, delade dock inlägget från min blogg på facebook. Har även gått med i gruppen, så du får bestämma om det blir två eller tre lotter :)

    Kram

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet :) 1 lott.

    Linneasjostrom@live.se

    SvaraRadera
  62. vilket fint. jag deltar gärna med 3 lotter. gillar på FB (Linda hallstensson)

    har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/april/armband-1.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  63. Jag är med, tar en lott.

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Hej! Jag är gärna med. tar 2 lotter. Heter Carita Turkos på FB.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  65. Hej! Jag tävlar med 1 lott.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag vill gärna vara med och tävla. En lott.

    silver_him@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag vill vinna och har gjort allt för att få alla loter:)
    jossantossan48@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. 4 LOTTER:

    1). Jag vill tävla om 4 LOTTER.

    2). Har gått med på facebook:) Heter Zandra Svantesson där.

    3). Har länkat på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/april/tavling-72.html#comment

    4). Har delat på facebook:) Heter Zandra Svantesson där.

    Min mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. 1) Jag är med om 3 lotter.
    2) Har gått med i facebook
    3) Har delat på facebook

    therese_holmberg@yahoo.se

    SvaraRadera
  70. Javisst! Så fint ju!
    Deltar m tre lotter...

    Mharelene@gmail.com

    Ha en härlig fredag!
    //mharelene Forthmeiier

    SvaraRadera
  71. Vill vara med och har 3 lotter
    /Turkosälskaren ;-)
    annika.mojanis@telia.com

    SvaraRadera
  72. Jag är med.
    Har länkat: http://sforu.blogg.se/2011/may/snyggt-armband.html

    tror det blir två lotter?

    btw denna armbandet är fan supersnyggt!! :O

    s.c.s@hotmail.se

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!