måndag 25 april 2011

Fix i de nya köket!

Nu är vårt nya kök uppe i stugan och väggarna och taket är målat i vitt! Golvet är inlagt och i helgen har vi (läs) grabbarna fixar med de sista pillet så som satt dit handtag och lite annat fix! Det blev så grymt bra och en sån markant skillnad så det inte är sant! Jag önskade så att jag kunde visat lite före och efterbilder. För det kök som vi hade innan var inte lika hot om man säger så. Skåpluckorna var i furu, taket och golvet var i furu. Ja ni förstår, stugan såg ut som en bastu;-) Tyvärr hanns det ju inte med att ta några före och efterbilder i och med att vattenskadan ställde till det stora problemet. Men nu kan jag iallafall visa upp ett snart helt färdigt kök. Ännu är det lite fix kvar och snart kommer det roligaste, piffet;-)!


Nu ska jag hoppa ut i den underbara solen och bättra på den härliga brännan som jag fick igår. Så nu får köket vila lite från våra ivriga och flitiga arbetsfingrar;-)!

10 kommentarer:

  1. Wow! Snyggt! Ser verkligen fräscht och lyxigt ut.
    Ha en skön dag i solen, det ska jag osse. :D
    Btw... serumet kostar nästan 900 spänn... Dyrt, men vääldigt bra!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Men vilken skillnad, kanonsnyggt!!
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt!!! Gud va härligt det låter med stuga...

    SvaraRadera
  4. Ja det var verkligen STOR skillnad!!! Jättefint!!!

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Vill du lyxa dina läsare med några fina detaljfoton på kaklet?

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kök!! :D
    Liknar drömköket jag vill ha! :D

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt!! Härligt med stuga

    SvaraRadera
  8. Ja det var verkligen jättefint så när ni äntligen får börja med piffet kommer det att bli super snyggt!!

    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!