torsdag 28 april 2011

Ännu en solig dag!

Ännu en torsdag är här! Vart tar veckorna vägen? De bara försvinner i ett nafs... Både positivt och negativt, vill stoppa tiden lite nu. Bara stanna upp och njuta av både ungar och väder innan verkligheten drar igång igen i augusti...
Ute skiner solen men det är ganska så kylig morgon. Men vad gör väl det när solen värmer sina härliga strålar!
Idag borde jag städa och fixa här inne, men vem har lust till det när man kan vara ute;-) Nej städningen får bli en annan dag och istället drar jag till min bästa Hanna och dricker lite kaffe, solar och snackar skit!;-) Visst låter det bättre än att vara inne och städa...?;-)

5 kommentarer:

  1. Det gör du förträffligt rätt i! Solen bör avnjutas medans den kan. Städningen finns garanterat kvar! =)
    Hoppas att du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i! Fast jag sviker solen idag tror jag och städar i stället.....

    SvaraRadera
  3. Helt rätt!! =)
    Hoppas ni hade trevligt!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Mäh! Har du tagit bort ordkontrollen? Varför? Är det bra? Frågvis, ja men annars får man juh inte veta...=)

    SvaraRadera
  5. Visst är det underbart ! jag har visserligen suttit i bilen i 8 timmar idag, men jag har njutit av ljuset genom vindrutan och till helgen blir det förhoppningsvis massor av tid för utomhus aktiviteter och sol !! kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!