måndag 25 april 2011

Njutit!

Vi suger det sista av det vackra vädret och havet som gett oss denna helgen! För snart är det dax för avfärd hemåt:-( Är inte alls sugen på att åka hem. Påsken har gått sjukt fort och jag har njutit av varje ledig stund som vi har haft här nere tillsammans...

Jag hoppas på att vädret fortsätter i samma härliga sommarfeeling som det är nu. Barnen har varit ute från morgon till kväll och cyklat, badat och njutit! De har somnat som små grisar på kvällen och har sovit nästintill hela nätterna, så jag får nästan säga att jag känner mej en aning utvilad just nu!;-) *härligt*


Nu står åter njutning på listan innan det är dax att gå in och packa ihop våra grejer för denna gången!

6 kommentarer:

  1. Åh vad skönt det låter! :)

    SvaraRadera
  2. Visst har det varit en underbar helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt det låter :-)
    Tråkigt att åka hemåt, men det kan vara skönt att komma hem också.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft det fantastiskt, va härligt! Det är både du och din familj värda! =)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vi har också haft lite semester. I husvagnen. Det är underbart att komma iväg!
    Och vädret verkar hålla i sig... strålande sol här:)

    SvaraRadera
  6. Låter som en toppenhelg, och att ni har badat!! Själv fick jag knappt av mig långbyxorna (mysbrallor)...

    Supersnyggt kök, ibland är det tur med lite vattenskador så man får göra om :)

    Ha det gott i värmen, fint i uterummet förresten!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!