fredag 1 april 2011

Dagens outfit!



Den ljuvliga tunikan Jessica från Blingo har fått flytta in i min garderob! Jag bara älskar den och skulle kunna bosätta mej i den för jämnan! Kan verkligen rekommendera den till alla som är lite runda om magen precis som jag är;-) (Ja självklart till er som är smala oxå.... *fniss*) Den döljer så sjukt bra och min önskan just nu är att de kommer i flera andra färger som jag då kommer att köpa på momangen;-)

Snörena som går i en fin lila färg går att ha antingen i små söta rosetter eller bara låta dem hänga. Själv valde jag små söta rosetter idag, de är ju trots allt fredag och då vill man ju vara lite extra söt;-)

Idag kommer jag stråla ikapp med min fina nya tunika från blingo!

6 kommentarer:

  1. Men guuud vad vacker du är!!!
    Det bara strålar om dig, människa!!!

    Hade jag hälften av din utstrålning vore jag glá!!

    Och träningen...det kommer...kämpa på!!

    Ha en härlig fredag! ♥

    SvaraRadera
  2. Snygging där! Skicka gärna i alla fall 1 dm av ditt hår till mig, ok? :D

    SvaraRadera
  3. Du är jätte fin och strålar verkligen:)!!

    SvaraRadera
  4. Grymt fin!
    En sådan hade passat mig också hihi
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!