lördag 23 april 2011

Leopardskor!


Försökte mej på en liten shoppingtur i förmiddags. In en snabbis på bland annat Lindex och Kaphal. Skulle kunnat köpt allt som jag såg, speciellt på Lindex! Attans vilket snyggt mode det är nu! Men det är ingen höjdare att ha med sig samon när man ska försöka sig på lite shopping, han stod utanför och trampade och suckade mest...
Hittade iallafall ett par ballerina skor med leopard mönster! Kommer sitta som en smäck på bruna sommarfötter/ben! Så billiga som de var så kan de nog både bli ett par zebra randiga och blommiga innan vi åker härifrån;-) Endast 99 pix för dessa godingar, som hittat!


(Uppdatering: Sorry Åsa, menar förstås leopardskor och inte tiger;-) *fniss*)

7 kommentarer:

  1. Snygga och schysst pris!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt! Det är alltid så kul när man är ute och hittar riktiga fynd! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. DET är ett bra skopris! Jag ä väldigt snål när det gäller skor, tycker att det är alldeles för dyrt.... Kram

    SvaraRadera
  4. Tummen upp! Vill också ha! Många olika!:)
    Men som den tiger jag är måste jag påpeka att det är leopard... ;)

    SvaraRadera
  5. Åh, billigt!!! Attans, måste ha missat dem...var ju en sväng på lindex idag ju...! De blommiga kanske var något för mig... =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Sambon förstår inte alls varför jag inte vill shoppa när han är med. "Jag väntar ju" säger han.
    Mmm... Just det...! Jag blir ûber-stressad när han står och stampar utanför! :-P

    Söta skor! Själv fick jag ett par helt oanvända, svarta ballerinaskor av min mamma. Gratis är trevligt! :-)

    SvaraRadera
  7. gud så snygga! nu när jag ser dem så tror jag faktiskt att jag har några liknande som jag köpte för många år sedan, måste kolla igenom skogömmorna... :) glad påsk!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!