lördag 1 januari 2011

Välkommen 2011!

Efter en toppen kväll med fina vänner igår mår man som man förtjänar idag....;-) De gick liksom alldels för lätt för vinet att rinna ner i magen igår, gött var de då men kanske mindre gott idag...;-)
Men har man en underbar sambo så får man ligga i sängen till klockan halv tolv och bara sätt sig vid ett dukat brunch bord! Nu känner jag mej lite bättre, men tror att en nypa lyft hade gjort susen för att bli på topp igen!
Tänkte visa lite bilder sedan igår. Men jag glömde givetvis kameran hemma och fick ta kort med Jonas mobil istället. Och då blev de genast så bökigt att föra över dem så vi får ta de sedan!

Nähä dax för mej att ta mej hårt i kragen och visa 2011 mitt nya jag!

1 kommentar:

  1. Det enda jag fastnade med blicken på var "vin". Åh, vad jag saknar vin! Kan inte vänta till att sippa lite, lite grann mellan amningarna, efter bebisen har kommit ut! :-D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!