lördag 15 januari 2011

Redo för middag med snygg fransar!!

Nu sitter bästa mascaran på fransarna och vi ska bege oss till bästa vännerna på middag!
Måste rekommendera världens bästa mascara till er, som jag använt i flera år! De är lóréals double extension som man först grundar med en vit mascara för att sedan lägga på den svarta! Den är helt suverän och ger långa och tjocka fransar och håller i alla väder! (Trots att på denna bildens fransar blev lite ihopsatt-av- fransar bild, men de bjuder jag på;-))
Ni som inte provat på den, måste göra det!! Jag kommer aldrig att svika denna mascaran!!

Ha en fin lördagskväll mina vänner och glöm inte mascaran!!;-)

4 kommentarer:

  1. tack för tipset, de här trötta ögonen kan verkligen behöva ett mirakelmedel =)

    SvaraRadera
  2. Bra tips jag har letat mascara ett tag nu:)

    SvaraRadera
  3. Har inte just den, men Loreal har bra mascaror över lag tycker jag! :-)

    SvaraRadera
  4. Jo, den är säkert super men nu är det ju så att du har världens längsta och snyggaste ögonfransar redan så jag vet tyvärr inte om den hjälper på mig ;) Kram från Malin Sandbäck

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!