onsdag 26 januari 2011

Mattväljare!

De är jag de!! Inte de lättaste att välja matta till badrummet, jag har fått fria händer av Jonas så då är de väl bara att köra då?!;-) Tror bestämt att de blir denna turkosa mattan som har lite mönster i sig, kan ge lite liv... Eller inte, givetvis skojar jag bara.... Hua inte alls i min smak...
Då bläddrar vi väl vidare och dyker ner i mattdjungelen ännu mera. Detta är riktigt svår, den ska ju trots all ligga där några år och "hålla" sig. Kanske en med mönster trots allt? Eller tröttnar man på de? Kanske inte alls gör sig i ett så pass litet badrum som de är...? Är iallafall inne på färgerna svart eller grå....

Tror banne mej att de får bli denna grå/svarta mattan! Den är nog lätt att hålla ren, syns inte så mycket damm och jag tycker den var snygg!! Jösses, att de skulle vara så svårt att välja matta... Nå vad tror ni? Eller ska vi sattsa på den turkosa med mönster iallafall? *fniss*

4 kommentarer:

  1. Sista alternativet var fint tycker jag. Ja den i mitten också, men som du säger så tröttnar man kanske på mönstret efter ett tag!

    Berätta vad du bestämmer dig för sen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog ha lagt in ett neutralt golv, lite halvmörkt sådär och sen dragit till med tvålkopp, tandborsthållare, handdukar, mattor, draperi osv i nån knallig färg.. typ turkos, orange, limegrön. Snyggt och uppfräschande! =)

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den nedersta. Det är lätt att tröttna på golvet annars tror jag om det blir för mycket mönster. Som sagt bättre att sätta färg och mönster på inredning i badrummet istället
    Vad roligt med ett nytt och fräsht badrum, skulle jag med vilja ha och minst dubbelt så stort som det vi har nu.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hmmm, eftersom det ofta är gansk lätt att byta matta om man tröttnar så tycker jag att du ska ta den i mitten som du föll för. Eller så kör du det "säkra kortet" och piffar upp med attiraljerna! =)
    Självklart får du "sno" vår idé med handavtrycken!! =)

    Kram på dig!

    Ps vilken flitig sambo du har!! =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!