torsdag 27 januari 2011

Tävling!

Anita på Heden säljer helt underbara smycken, väskor, lampor, kuddar, ja massor av små underbaringa!!
Nu har jag fått den stora äran att lotta ut ett svart vackert halsband från Anita på Heden!!

För att vara med och tävla ska du:
  • Lämna en kommentar i detta inlägget så får du 1 lott
  • Har du en egen blogg så länka denna tävlingen så får du 2 lotter (Ni får gärna låna ovan bilden.)
  • Har du ingen egen blogg så kan du maila ditt namn och adress till Karolinjohansson85@hotamail.com så får du 1 lott!!

Allt som allt kan ni alltså få 3 stycken lotter!

En lycklig vinnare drar jag på min födelsedag den 10 februari! Jag presenterar vinnaren här på bloggen!!

LYCKA TILL!!

26 kommentarer:

  1. Jag vill ju vinna, även om jag vann igår ;)

    Anna-Karin H.

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå vinna! Länkar från min blogg imorgon kväll! Kram (och nu är det min tur tycker jag!) :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh va fint det var =)
    Åhhh tack för din underbara blogg, Kram kram
    Katarina L

    SvaraRadera
  4. Fint! :)
    Jag vill gärna vinna!
    Trevlig helg!
    Anna S

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla!

    Hoppas på lite gödsel i skorna! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nu är det min tur att vinna ;) jag länkar i bloggen lite senare och skickar ett mail. Ska även maila kvittot på inbetalningen för barngympan :) kraaaam

    SvaraRadera
  7. Nä, nu är det min tur att vinna!! =)
    Ska försöka lägga till i min blogg också!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  8. Ååå, vad fint.. Det skulle jag gärna vilja vinna!:-) kran Frida M

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med å tävla om halsbandet!
    Skickar iväg ett mail oxå.Kram Johanna Holm

    SvaraRadera
  10. Jag vill så klart oxå vinna ;-) Länkar från Mofas Hus blogg, så får Anita lite extra reklam där =) Kram/E

    SvaraRadera
  11. Jag är med (som vanligt hihi)

    Min länk:
    http://tindraelliotsmamma.blogspot.com/2011/01/tavling-anita-pa-heden.html

    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Såklart man vill vinna!
    Anna ireklint

    SvaraRadera
  13. Ja, jag vet att jag vann förra gången men vill gärna vinna nu oxå.
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  14. Tycker att Lena skulle passa i detta halsband så det vore bra om man kunde vinna det.
    Mvh/Tommy

    SvaraRadera
  15. Jag vill sååå gärna vinna det fin fina halsbandet!!! // Hanna Palm

    SvaraRadera
  16. Detta skulle jag gärna vilja vinna. Jag lägger upp den på min blogg oxå så kanske jag har lite större chans att vinna..hihi

    SvaraRadera
  17. Självklart vill jag vara med!! :o).

    Har länkat i högerkanten på min blogg så jag önskar två lotter.

    Kram!

    SvaraRadera
  18. Fint halsband! Värt att tävla om =). Herman är en surdegskaka men en söt och kanske inte så nyttig sådan - men såååå god =)
    Recept hittar du här http://kardemummagumman.se/2008/11/04/herman-vanskapskaka/

    SvaraRadera
  19. Ja jag vill också vara med då :-)
    /Angelica O

    SvaraRadera
  20. Nu har jag länkat i min blogg :-)
    Kram

    SvaraRadera
  21. Ja määä....Angelica Lindström

    SvaraRadera
  22. Jag vill va me!
    Länkar från bloggen

    SvaraRadera
  23. Mharelene Forthmeiier9 februari 2011 kl. 09:30

    Jättefint! Hon gör så fina saker! Kram

    SvaraRadera
  24. Skulle sitta finfint med ett piffigt smycke, när jag börjar känna en viss ångest inför födelsedagen ;) så det är självklart att jag skulle vilja vinna :)

    SvaraRadera
  25. SJälvklart vill man vinna detta snygga halsband, men har tyvärr ingen blogg så jag skriver här o skickar ett mail. Kramiz Sofia W

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!