onsdag 12 januari 2011

Borttappat bankkort..

Jag blir bara så trött på mej själv... Jag är ständigt förvirrad och är glad att jag vet vart jag har mitt huvud...
Idag var jag och handlade lite käk. Stod i kassan och skulle betala mina varor, öppnade plånboken för att betala men där låg ej mitt bankkort som de brukar göra...
Nu har jag vänt upp och ner på hela huset och vänt ut och in på både plånboken och alla fickor, men utan resultat. Jag ringde ner till Hemköp och frågade om de fått in något borttappat kort eller om jag hade råkat glömt de i kortcentralen när jag var där i måndags och handlade, men NEJ ingenstans...:-(
Inga pengar fattas på kortet som tur är. (Fanns inte så mycket att ta men ändå, fattiglapp som jag är;-))
Förmodligen har jag själv lagt kortet någonstans där jag skulle komma ihåg vart jag lagt de, men redan glömt bort det...
I all hast när jag stod där svettig i kön och skulle betala skyllde jag på Jonas. Men han hade inte heller lånat mitt kort... Nu måste jag förmodligen ringa och spärra det för att vara på den säkra sidan:-(
De är ingen spådam som läser min blogg och kan se vart de tagit vägen?;-)
Åhhh vad jag bli trött på detta... *SUCKAR BÅDE HÖGT OCH LÄNGE*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!