söndag 30 januari 2011

Godmorgon sköna söndag!!

Frukos dejten är avklarad med 2 av grabbarna grus. Jag, Alfred och Fabian är nämligen själva hemma för de andra 2 är på hockyskola! Douglas har inte velat gott på det denna säsongen, men så helt plötsligt ville han de idag!! Så vi får väl se vilket humör han är på när han kommer hem om han tyckte de var roligt eller ej;-)

Ute skiner solen sååå härligt så vi ska sätta på oss kläderna och bege oss ute och gå! För nu måste jag börja samla steg! Hittade min stegräknare igår och har gett mej tusan på att försöka uppnå de där 15 000 stegen om dagen. Men jag har ingen aning om jag klara de... Satte på mej den igår efter lunch och kom upp i ynka 2500 steg, men då var jag ju bara hemma och satt på barnens rum och rensade leksaker;-)
Jag kommer att redovisa varje litet steg här på bloggen för att jag ska få lite mera press på mej själv! Wish me luck!;-)

3 kommentarer:

  1. Ja, jävlar vad vi kommer pressa dig! Ut och gåååååå! ;-)

    Kram Västgötskan

    SvaraRadera
  2. Godmorgon på dig med! Ja, ut och gå haha! Tack för dina rader i min blogg och de fina orden. kram

    SvaraRadera
  3. Duktig du är! Bli inte besatt av dessa 15 tusen steg bara, kom ihåg att leva oxå ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!