söndag 27 juni 2010

Ville inte åka hem....

Nu är vi åter hemma. Vi är nyss hemkomna, vi väntade in i det längsta. Ville inte alls åka hem. Det har varit en helt fantastisk dag med massor av sol och bad. Barnen var mer under vattnet än över! En dag kändes som en hel helg och mina batteri är full laddade nu! Jag är så fruktansvärt avis på Douglas som ska vara en hel vecka i stugan. Jag frågade Douglas om jag och hans bröder oxå fick stanna. Men det var ett bestämt NEJ! Han ville vara själv med farmor. Medans jag, barnen, min svägerska och kusinerna låg på stranden och gottade oss så målade Jonas och Krille på stugan. Skönt att man har projekt måla både hemma och i stugan. Men fiiinnt blir det även där!!När jag duschade innan vi skulle åka hem så följde vår Emil, alltså Alfred med mej in på badrummet... Vi låste dörren och jag duschade. När jag sedan kommer ut har han tagit ur nyckeln ur dörren och pillat ner den innanför elementet.... Behöver jag berätta mer...?;-) Jag var mer svettig efter duschen en innan. Men efter mycket om och pill så fick jag ut nyckeln och vi kunde äntligen lämna badrummet;-)

Jag längtar redan efter Douglas... Hur ska jag stå ut med att inte höra hans trots en hel vecka...?? Usch känns jätte tomt:-(

Jag glömde kameran när vi gick ner till stranden idag. Och det stör mej...:-(
Men för att göra mej glad igen så får ni gärna rösta på min bild i foto tävling som jag är med i. Man kan rösta en gång per dag ända tills den 20/8!! Så snälla rösta på min bild varje dag HÄR

1 kommentar:

  1. Hjälp vad fin erat hus är! Och vad fint det ser ut att ligga.
    Visst är det så, att man liksom inte vill avluta en positiv vistelse, man vill hänga sig kvar med näbbar och klor och förlänga tiden där så mycket som möjligt. Så kände jag nästan alltid när det var dags att åka hem ifrån Öland, ibland rann tårarna i ren frustration! Det är därför jag skulle vilja flytta dit, det är enda stället som alltid fått mig att känna så.
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!