onsdag 16 juni 2010

Målar!!!

Vårt nästa projekt just nu är att måla huset. Vi ska dock inte måla om hela utan "bara måla om södersidan och allt som är grönt och rött.... Så hela vårt hus kommer alltså bli hel vitt, eller nja vitt och vitt vet inte vad man kallar den här färgen vi har på vårt hus, kanske pissgul, vitgrön eller vitbeige?? Om det nu finns någon färg som heter så;-)? Vi ska även byta ut brädorna på vår balkong och veranda. Vi ska inte ha alla snirklarna, det är liksom inte vår stil, utan det blir nog lite mera "moderna" eller nått sånt! Dessutom är vissa av brädorna helt ruttna så det är nog dax för den att få sig en omgång;-)?
Men resultatet kommer i vilket fall bli mycket bättre sedan än vad det är nu!!!
Jag hoppas att min käre sambo släpper in mej på sin heliga målning så jag oxå får känna att jag gör någon nytta!!;-)

2 kommentarer:

  1. Åh vi skall också måla i sommar! Skall bli skönt att få ett nymålat hus... ser fram emot resultatet.

    SvaraRadera
  2. Vill du att jag gör en enkel webbdesign så får du återkomma, hjälper dig gärna.
    KRAM!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!