tisdag 1 juni 2010

Klart!

Sitter på vår övervåning och njuter av de fina gardinerna!! Min vän Linnea har varit här och hjälpt mej sy dem idag! (Tack snälla Linnea!!) Hade jag gjort det själv så kanske risken hade varit att jag suttit och sytt ännu eller att Jonas fått skjutsat in mej på psyk;-) Nä då skämt och sido....
Tyget på väggen är även det uppsatt och det blev oxå super.Skönt med lite färg som piffar upp det hela!!!
Att jag tjatar om denna övervåning tänker ni. MEN för er som inte sett den innan vi börjat vårt måleri och fix så kommer jag att visa före och efter bilder på vår "bastu" när ALLT är klart! Då kommer ni förstå varför jag tjatat så om den;-)!!
Jag har inte alls trivts bra att sitta här uppe förr, jag har hellre legat i sängen nere och titta på tv om kvällarna. Men nu vet jag att jag kommer att sitta här mera! Tänk vad lite färg och fix kan göra.
Nu står en ny tv väldigt högt upp på vår önskelista. En STOR så man åtminstone kan se texten på filmen när man tittar på tv. Just nu är det lite tveksamt till det på vår lilla men tjocka tv;-)

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!