söndag 13 juni 2010

Vilka är ni?!

Jag är så grymt glad för alla som läser min blogg! Mätaren har gått över 30 000 besökare och jag vet inte alls vem alla är som läser min blogg? Vilka är ni? Hur hittade ni just till min blogg? Ni måste berätta;-) För jag delar ju med mig av "nästan" hela mitt liv;-)!!
Vad vill ni att jag ska skriva om? Har ni några önskeinlägg? Frågor som ni vill fråga mig om, så fråga på. Jag kommer att svara på ALLT!!!! Vad tycker ni om min blogg? Svara ärlig!!!

Nu blev det mycket på en gång, med en väldans massa frågor som jag vill ha svar på!! Men jag är sååå nyfiken så jag snart spricker och har en massa frågetecken just nu som jag vill ha svar på!!!;-)

19 kommentarer:

  1. Hej Karolin du har en fin blogg,dina barn är så söta
    kram Åsa Nilsson

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är kompis med Hanna G och upptäckte din blogg via henne. Började följa din blogg när jag var gravid, min Noah är född några veckor efter din Fabian :-) Tycker det är roligt att läsa din blogg då du verkligen skriver från hjärtat! Ha det bra!/ Lina

    SvaraRadera
  3. jag såg adressen på fejjan när du nyss börjat blogga. kan du inte berätta lite minnen från högstadiet och gymnasiet. :)

    SvaraRadera
  4. Älskar att följa dig i din vardag! Sluta aldrig att skriva!
    KRAM M

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag minns inte hur jag hittade din blogg.
    Följer den dagligen iaf, är in o läser flera gånger varje dag :-)
    Kommer också från Malung.

    Du får aldrig sluta blogga!!

    Kram M

    SvaraRadera
  6. Jag läser så gott som varje dag. Det är härligt att läsa sånt som de flesta kanske bara tänker. =) Du är ärlig och jag känner igen mig i mycket som du skriver.
    Jätteroligt att läsa!
    Kram kram!
    /Mia Lindgren (fd Ferm)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tror det va genom Li´s hemsida jag hittade dig... Douglas är ju lika "gammal" som min Alma.
    Vi träffades på BVC-träffarna.
    Jätte kul att läsa om dig! Sluta inte!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Din blogg är personlig känslosam och det gör att man kan känna igen sig, man tar till sig det du skriver.
    Så sluta inte skriva.
    Såg din blogg på annica O s blogg när hon började blogga.
    Du är grym karro.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Ja, jag läser ju också, men det vet du ju redan =). Fick adressen av dig personligen precis när du började blogga - vi började ju nästan samtidigt - alltid kul att läsa och skönt att höra att nån mer har det ungefär som jag ;-) Kram/E

    SvaraRadera
  10. Jag hittade dig när jag satt och kollade runt på olika bloggar i jakt på nån som skriver som jag, rakt upp och ner om vardagen och om livet. Hittade dig och blev kvar :-)Tycker om när det känns som om man får vänner runt om i landet, och även utomlands, det ger så mycket!
    Bor i Linköping med man, barn och en massa hundar. Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Hej
    Hittade din blogg genom Veronica R fb. Jag tycker att du skriver jättebra, har själv 2 pojkar i ungefär samma ålder som dina äldsta så jag känner igen mycket i det du skriver om. Jag tycker du skriver så ärligt, det är bra, det går ju upp och ner i vardagen när man är hemma med barn.
    Hälsningar
    Hanna i Vaggeryd

    SvaraRadera
  12. Fick höra om din blogg nere på småfolket och sen dess är jag fast! Härligt med människor som bloggar ärligt!!!
    Signe.

    SvaraRadera
  13. Hej
    Jag började följa din blogg när jag såg den via facebook, jag följer den dagligen och tycker att den är fantastisk. Det är härligt att läsa om ärliga människors familjeliv och man känner igen sig i vardagen. Tycker även om att se vad du pysslar med i hemmet, du gör det jätte fint. kram Ida Döl

    SvaraRadera
  14. Tror Veronica tipsade om din blogg..gillar att du skriver rakt ärligt och roligt, precis som det är! Fortsätt så. / Anna I Vaggeryd

    SvaraRadera
  15. Jag läser din blogg också :) Skulle vara roligt du skrev va du ha för framtids planer? Vad du vill jobba med osv :) kram Jennie

    SvaraRadera
  16. Jag hittade din blogg via Li's och är väl inne nästan dagligen nu när jag går hemma och är mammaledig. Men det vet du nog eftersom jag kommenterar typ varje gång!

    Gillar din blogg just för att du skriver rakt av hur det verkligen är, det försöker jag oxå göra men med bara ett barn på 9 månader blir det ju inte lika mycket att skriva om...

    SvaraRadera
  17. JAg hittade din adress på fb tror jag, kollade bara läget lite som jag brukar göra på olika bloggar, men denna är den ända jag har lagt till på datan som favorit. Du skriver allt på ett så bra och roligt sätt så de blir aldrig tråkigt att läsa.
    Josefine Tencic

    SvaraRadera
  18. På fejjan..tycker också du ska skriva om hur livet var hemma i byn :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!