lördag 19 juni 2010

God morgon!!!

Har fått en lååång härlig sov morgon till kvart i tio idag! Barnen sov så länge med, inte så ofta det händer!!!

Gårdagen var supertrevlig med massor av prat, god mat och vin till de som drack;-) Dock blev kvällen ganska tidig mot vad de brukar. Vi åkte hem redan klockan tolv, skönt idag om inte annat!!
Jag är sååå glad för att jag har mina tjejer som man verkligen kan prata om ALLT med och att man vet att det absolut inte läcker ut.


Idag är det bröllop, vet faktiskt inte hur jag ska ställa mej till detta. Tycker att det just nu är lite för mycket kring detta. Svenskarna har analyserat sönder detta bröllop och om Viktoria och Daniel. Vart man vänder sig så är det de enda man hör eller ser så är de dom... Nästan så man vill spy på det... Ok, jag kanske kommer att se på själva vigselakten men sedan bryr jag mig inte så mycket mer... Hur stort är ert intresse för detta?

Nej nu måste jag ta mej i kragen och rycka upp mej. Sitter ännu i min morgonrock och jag har massor att fixa idag. Bland annat fixa 3 presenter till 3 födelsedagsbarn... Så nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska orka åka in till stan eller inte....???

4 kommentarer:

  1. Mofas Hus har ju öppet, åk dit så slipper du dra in till stan....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha - Mofas Hus har stängt tidigare idag för att kunna följa varje minut av det kungliga bröllopet - som JA, är en VÄLDIGT stor grej för en historienörd som jag =) Kram/E

    SvaraRadera
  3. Jag åkte förbi där och såg att det var stängt:-( Så nu ska jag dra till stan... har varit upp i vaggeryd med, men sästan allt stängde klckan 12 idag...

    SvaraRadera
  4. Hmmm jag såg max fem minuter av "spektaklet" men nu när alla pratar om hur fint det var så ångrar jag att jag inte tittade mer....lite dubbla känslor alltså...
    Va fin din blogg är förresten!:)
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!