torsdag 17 juni 2010

Ansiktsbehandling = LYX!!!

Idag har vädret varit toppen! Vi har varit ute hela dagen lååång!Jag hoppas sommaren är här för att stanna, men har tyvärr hört att de ska bli sämre väder redan till helgen:-( Jag är iallafall beredd att bättra på solbrännan nu, för idag har jag nämligen varit på ansiktsbehandling! Sådan vardagslyx så jag nästan får nypa mej hårt i armen för att fatta att det är sant;-)! Jag var där i över 1 timme och 40 minuter. Jag fick massage ner mot halsen och massor av olika rengöringar och peelingar! Mitt ansikte är slätare än en barnrumpa nu och alla döda hudceller har gjort sitt på mitt ansikte. Vid ett tillfälle föll jag nästan i drömmanas land. Jag kände hur jag föll längre och längre bort. Skönt när man verkligen kan slappna av så! Mina ögonbryn plockades oxå. Både de och fransarna fick på sig lite färg, MEN jag ser ju inte klok ut. Det ser ut som det är två ögonbryn som är ute och går med mej;-) Jag hoppas att det snart försvinner lite färg så jag slipper gömma mej bakom mina solglasögon resten av sommaren;-)
Nu ska jag fortsätta lyxen med en riktigt lååång och härlig dusch. Även kroppen ska få sig en släng av lite peeling och massor av lotion!!! Sedan kommer jag bli brunast i hela Skillingaryd;-)!!

4 kommentarer:

  1. Måste bara säga: Va fint du ändrat bloggen!
    kram

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag också skulle säga...!
    Superfint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fin din blogg är =) Och du =) Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!