måndag 7 juni 2010

Präst besök och rens!!!

Idag har himlen varit grå, men jag har ändå varit full av energi! Jag har nämligen rensat barnens garderober. De är helst sjukt va mycket kläder dom har (och ändå köper jag mer...) Sjukt egentligen vilka bettende man har...

Ringde om min mobil så nu ska jag skicka in den på lagning. Tänkte vara lite smart och använda min gamla. MEN då går inte det. På displeyen står det bara sätt in usim, vad nu detta betyder?? Jag är helt utan både mobil och internet på dagarna. Håller på att gå under:-(

Prästen har varit här nyss och vi har gått igenom dopet som ska äga rum på lördag! Bättre präst finns inte, hon är så enkel och det är inga krusiduller med henne. Hon döpte även Alfred, han var hennes första barndop!

Jag är sjukt arg för att jag ännu inte kan lägga in några bilder på min blogg. Jonas har ännu inte fixat till så att jag kan ladda över bilderna från kameran, och mobilen är ju död:-( Och jag vill så gärna visa bilder när jag skriver i min blogg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!