lördag 19 juni 2010

Tips!!

Har varit en sväng till Värnamo! Hittade massor av presenter så nu är vi redo för fest ikväll och imorgon!! Hittade givetvis oxå lite kläder till mej och barnen som snällt fick följa med hem;-)!!

Eftersom att min hjärna inte är där den borde så glömmer jag så lätt.... Jag glömde köpa blommor tills ikväll när vi ska gå bort. Men istället för blommor så blir det målade disktrasor som kommer uppskattas högt!! Douglas skrev så fin på den ene: Världens bästa faster, vet att faster Annelie kommer att gråta en tår för de fina disktrasorna. Så för er som glömmer lätt som mej. Köp textilfärg i tex tusch eller målafärg, stryk sedan på dem och vips så är det en fin present!!!

Psst... Sitter framför tv´n och tittar på vigseln. Viktoria är otroligt fin och jag måste erkänna nu att jag fällt en liten tår och tycker att det är jättefint!! Visst får man ändra sig lite?;-)
Nu ska jag fortsätta titta och drömma om mitt blivande bröllop!!!;-)

5 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!