torsdag 10 juni 2010

Tekniska prylar....

De är helt sjukt va beroende man är av alla dessa tekniska prylar. Själv känner jag mig helt naken utan min mobil. Har fått låna en mobil av en vän, men det funkar tyvärr så där:-( Jag har inte ett enda telefon nummer till någon. Jag kan inte bara dra iväg ett sms när jag kommer på en fråga eller bara vill skriva något gulligt till någon. Och inte får jag något sms heller:-(... Känner mej helt enkelt lite handikappad av att inte få ha min mobil när mej....;-) Innan hade jag ju inte heller internet på dagarna och då höll jag på att gå under. MEN det positiva mitt i allt är att: När jag inte har någon mobil eller internet så får jag så mycket gjort här hemma. Jag fixar och trixar och allt blir gjort. Nu när jag har internet igen så sitter jag här vid burken och kollar in allt som är intressant och även lite ointressant... Jag ska "bara" in en sväng för att kolla fejjan, och vips så har en halvtimme åter sprungit iväg och det som jag skulle göra hemma är fortfarande kvar. Sedan blir det till en ond cirkel...
Jag får nog här med erkänna att jag är beroende av internet och min mobil. Att jag aldrig skulle kunna överleva utan dem;-)!

De tekniska fungerar kanonbra när det väl fungerar. Men när det blir något strul med det så funkar inget...

1 kommentar:

  1. Det där känner jag igen, ibland bestämmer man sig för att inte blogga..men vips kommer man på nått som man bara måste skriva. Och visst ! tiden går....
    Kram Bibban

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!