måndag 27 oktober 2014

Ho ho!!!

Ville bara påminna er kvällen till ära då det på 7:an går tillsammans mot cancern om min insamling till cancerfonden!! Ynka 63 kommentarer har det trillat in! (Tack underbara ni för dom!!) Men ni är så många fler som är här inne och besöker mej! Det tar er bara ett par ynka sekunder av ert liv att skriva en kommentar! Några sekunder av ert liv, det har ni tid med!!
Kommentera HÄR! En kommentar = en krona! Så kom igen nu! Tillsammans kan vi bidra med något! Och just dessa inlägg bidrar jag med mitt!
Och NEJ jag skämtar INTE om cancern, jag bjuder på mej själv och kör "rosa humor" för att samla in mitt bidrag för att utrota äckel jävul helvetes sjukdomen cancer! Alla bäckar små....
Se så, du kvinna, tjej, kärring, vän, man, gubbe, pojke, hen eller vad du nu än må vara, klicka HÄR och hjälp mej samla pengar nu!!
Själv sitter jag här ikväll och försöker skriva detta inlägg medans mina tårar väller ur ögonen och snoret rinner och jag ser knappt vad jag skriver...
Fy fan va vidrig denna sjukdom är, den skrämmer skiten ur mej!!!
FUCK CANCER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!